یه هدیه .. mh-ghadiri.blog.ir
وبلاگ رسمی هواداران سامان جلیلی
فقط عشقم سامان جلیلی

 سلام سلام سلام به بهترین رفیقایی که خدا تو دنیا بهم بخشیده

خدایا هزاران بار شکرت از این که چنین دوستایی رو نصیبم کردی
یک دنیا سپاس از محبتی که نسبت به من داشتین .. تمام کامنت هارو خوندم حسابی دلگرم شدم و کلی خودمو تحویل گرفتم ..
انرژی گرفتم از تک تک کلماتـتون ..
خداییشم باید خودمو تحویل بگیرم از این که دوستایی با محبتی مثل شما دارم .. تشکر بابت این همه محبت ..
این اهنگم یه هدیه ی کوچیک از طرف من به شما عزیزان بابت تمام بدقولی ها البته بهتون توضیح داده شده که باید صبر کنیم .. خودتون در جریانید ...
ممنونم ازتون که  شرایطم رو درک میکنید
دوستون دارم مثل قبل .. مثل همین الان اره همین الان
 مثل آینده ای که در کنار شما دارم میبینم
فدای شما - سامان جلیلی

 

و اما ..

طبق وعـده ای که داده بودیــم ..

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام چرا ...

تقدیم به شما عزیزان

 

http://s3.picofile.com/file/7447457197/SAMan_CHERA.jpg

 

آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی - ترانه سرا : مهسا جلالیان

میکس و مسترینگ:  مهدی احمدوند

 

لینک مستقیم اول

چرا

لینک کمکی

چرا


همه دردای این دنیا / رو دوش من تلنباره
همش توو دست این و اون / میشم بازیچه یکباره
دیگه ترسی ندارم من / از این شکست پی در پی
فقط میخوام بدونم این / جدایی بینمون تا کی
چرا واسه خلاص از من / همش بهونه میسازی؟
اگه  حسی  بهم داری/ چرا فاصله میندازی؟
اگه میلی نداری تا / توو دنیای تو پیدا شم
تو لب تر کن ببین میرم / با اینکه از توو میپاشم
به سختی عاشقم کردی / دلم پیش دلت گیره
  منم میشم مثل خودت / بی تو غصه م نمیگیره 
 دیگه ترسی ندارم من / از این بودن از این رفتن 
 میخوای بری ، برو ولی /  یه روز میفتی یاد من




نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت21:43---6 ارديبهشت 1392
سلام

وبت عـــــــــــــالیه

من طرفدار جفتشونم

خوشحال میشم به منم سر بزنید
پاسخ: حتما دوست عزیز من لینک کردم رومت رو.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط AmiRHesam